A World of Opportunities
Door de hoeveelheid verschillende functies werd het ontwikkelen van nieuwe bedrijfskleding een doordacht proces.
We kwamen uit op Hospitality, Authority en Technicians. Om een eenheid in de hele kledinglijn aan te brengen werd voor kleurvlakken gekozen.
Twee tinten blauw werden consequent in vlakken toegepast in combinatie met steunkleuren.
De Schiphol Group heeft hun kernwaarden centraal: betrouwbaar, efficiënt, gastvrij, inspirerend en duurzaam hoog in het vaandel staan.
Voor iedere kledinggroep hielden we in het concept een duidelijke rangschikking van deze waarden aan.
Uiteindelijk was dat een goede leidraad bij het ontwerpproces.
Hospitality kreeg de vrolijkste outfit met de kleuren van de Nederlandse vlag -we zijn immers trots op onze nationale luchthaven- en een blouse voor de dames met een Delftsblauwe print met moderne verwijzingen naar de luchthaven zoals een vliegtuig en een mobile telefoon.
Voor Authority ontwierpen we een wat ingetogener pak waarbij rekening gehouden moet worden met apparatuur die men bij zich draagt.
Bij de Technicians werd gekozen voor gele accenten, passend bij de auto’s waarin men rijdt.
Deze medewerkers dragen bedrijfskleding die berekent is op alle seizoenen.
Studio Bas van Wayenburg en de dragers zijn er trots op.
Comments are closed.